Tema: Re: Bass traps
Autorius: Johnn
Data: 2019-01-30 22:06:40
> kai nebuvo
> uzdengta tarp gegniu esanti akmens vata - man buvo labai stipri
> alergija, akys asharojo ir nosis bego, isbuti patalpoje nebeimanoma.

Matai pas tave ji apskritai nebuvo uzdengta, tai tada jo, manau normalu kad skraide dulkes ir dirgino oda, akis, plaucius ir t.t.

Kazkur rades buvau straipni butent ta tema, bet negaliu atsekti. Kad atseit akmens/stiklo vatos maziausios daleles yra apie 0.005mm skersmens. O tas merlius (burlap), kur dazniausiai dengiami basstrapsai, tai sulaiko net iki 0.001mm daleles. Vadinas jos net teoriskai negaletu preiti pro medziaga.

Bet kiek cia tiesos. O gal ir tiesa, nes matyt kitaip visi audiofilai vaiksciotu ciaudejantys nuo alergiju :).