Tema: Re: Bass traps
Autorius: fenix
Data: 2019-01-30 21:56:39
2019.01.30 21:43, Johnn rašė:
> Nu matai, vistiek turetu buti akustiskai "permatoma" medziaga, jei tarkim deti i galine siena, arba i pirmus reflection pointus. Plastikas jau pakeist savybas skambesio ir gerokai. Tame ir esme tos medziagos, kuria apvyniojamas basstrapsas, kad butu "perpuciama" akustiskai.
>
> Siaip neradau nei vieno is simtu tutorialu, kad kur nors butu vyniojama dar papildomai i
> plastika.

apie garsa zinau labai mazai - imho, tas turetu but minimalus. apie
ezoterine garso dali nezinau beveik nieko, bet esu tikras, kad bus
sutrikdytas kosheninis pirmapradis skambesys.

atsakiau tik del dulkiu. ju tikrai gali but. o kiek dulka ir ar dulka
konkreti akmens vata ar ne, cia pasakys tik laboratorija. kai nebuvo
uzdengta tarp gegniu esanti akmens vata - man buvo labai stipri
alergija, akys asharojo ir nosis bego, isbuti patalpoje nebeimanoma.
uzdengus gkp nebepasireiske. kokia tiksliai vata buvo nezinau, cia pas
gerus draugus taip nutiko kelis kartus paeiliui.

anyway, as gyv patalpoje tokiu dalyku atviru nelaikyciau. stiklo vata
dar blogiau.