Tema: Re: Bass traps
Autorius: Johnn
Data: 2019-01-30 21:43:53
Nu matai, vistiek turetu buti akustiskai "permatoma" medziaga, jei tarkim deti i galine siena, arba i pirmus reflection pointus. Plastikas jau pakeist savybas skambesio ir gerokai. Tame ir esme tos medziagos, kuria apvyniojamas basstrapsas, kad butu "perpuciama" akustiskai.

Siaip neradau nei vieno is simtu tutorialu, kad kur nors butu vyniojama dar papildomai i
plastika.