Tema: Re: spotify premiumas papigiai
Autorius: eMJei
Data: 2018-06-13 20:59:13
as diena nepagailejau keliolikos minuciu guglinti, ir vistiek neradau
atsakymo kaip JIE ijungia premium ant bet kurio accounto. Card'inimo
atveju juk kur nors prie "payment history" vistiek turi matytis
transakcijos. ne , JIE duoda "svaru" accounta. neabejotijai viskas yra
glitu cia. bet net ir tu man negali pasakyt ar tai cardinimas, ar tai
koks loophole susijes su akcijomis, dovanu kodais ir taip toliau ir pan.

Yra pilnai legit atveju - pvz 2 menesiai premium uz 1 ar 2 dolerius.

ps.: puikiai zinai MS windows akcijas praeityje:)