Tema: Re: spotify premiumas papigiai
Autorius: Exo
Data: 2018-06-13 16:12:17
Spotify licenzija perkama TIK iš jų pačių ir niekaip kitaip ir family
planas naudojamas TIK to pačio asmens kartu gyvenantiems asmenims. Ne
gana to taisyklėse yra niuansai netgi su IP iš kurių naudojamasi family
planu. Taip kad taip, tai yra vagystė! Toliau, nepasakok tu man pasakų
apie ofiso licenzijas už 9€, aš ne pirmą kartą gimęs. O 15€ tu mokėjai
ne už licenziją, o už atnaujinimą, nes kažkada vieną kartą buvo tokia
akcija. Ant kiek reikia būti naiviu, kad tikėt tokiom nesąmonėm, arba
įtikinti save jog tai sąmonė...

Exo