Tema: Re: spotify premiumas papigiai
Autorius: Dovydas
Data: 2018-06-13 13:48:35
spotify kazkur raso, kad premium galima isigyt tik tiesiai is ju arba
ten keliu mobiliu operatoriu, visa kita nelegalu.
na ir galu gale, family planas 11eur/men ant 6 acountu.. nafig dar vagis
selpt ir motyvuot?

ok, filmus pats asmeniskai dar vagiu is linkomaniju, nes nu nera dar
normalios alternatyvos bent man, bet muzika vogt siais laikais jau geda..