Tema: Re: Analoginis garsas
Autorius: gediminas
Data: 2018-03-12 11:39:02
Po tokiu pasisakymu kartoju sau. Per bet kuriuos rinkimus ateityje mano
balsa vienareiksmiskai gaus ta partija, kuri prioritetu saraso virsuje
iskels mastanciu zmoniu ugdyma svietime. Viena yra tiketi i kosmosa
garso fizikoje, bet tada nebetoli ir tikejimas i nukryziuotus Luhansko
berniukus is Kiseliovo TV. Kur sveikas protas? Alio, ar yra jis kur nors?

Ta kosmosa kas kure? Aukstesniu matmenu neaiskios butybes is Kentauro
dvinares sitemos?