Tema: Re: lubines imontuojamos kolonkes?
Autorius: fenix@h
Data: 2018-02-19 13:16:26
feedback: nupirktos, imontuotos. groja geriau nei tikejausi, garsiau nei
tikejausi. zemu truksta, bet tie zemi iki, kiek jos groja - labai
neblogai. visos gkp lubos kaip vienas didelis dinamikas patampa :)
pameginimui siek tiek skirtingai vidurius virs lubu aplupinejau - vienur
daugiau, kitur beveik nieko, tai truputi skiriasi skambesys,paziuresiu
kuris variantas labiau patinka