Tema: Re: lubines imontuojamos kolonkes?
Autorius: Darelas
Data: 2018-01-02 08:35:32
fenix@h <kazkoks@kazkaip.com> wrote:
> Krc, reikia, kad tam tikrais atvejais palaikytu surrounda. Baisingos
> kokybes nesitikiu, nes issirinkau Pyle PDIC66
> https://www.pyleaudio.com/sku/PDIC66 . Nujauciu, kad bus labai
> vidutiniskai, bet q acoustics neipirksiu, praktiskai 3x brangiau.
>
> Pas mane uz gkp lubu yra ~15cm erdves, o ranka galeciau prakrapstyti
> kazkiek vatos, taigi, galeciau gauti minimum ~20Litru erdves, o realiai
> visa laisva erdve tarp lubu ir gkp butu ne maziau kaip keli simtai
> litru. Tai va, vienas specas man aiskino, kad, DEMESIO: daug erdves
> [...]

Jei manuale nieko nerasoma apie paliekama erdve uz koloneles, reiskia ji ir
nereikalinga pagal konstrukcija. Nepriklausomai nuo erdves, kolonkes gros
(negros) vienodai.
Nes kur reikia, tai buna parasyta, koki turi reikia suformuoti ir t.t.
Pas mane beje irgi suraundas sienoje. Kinui gerai, muzikai ne (bet visada
gali klausyti tik stereo).

--
Vilnius