Tema: Re: lubines imontuojamos kolonkes?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-27 17:30:07
2017.12.26 22:02, fenix@h rašė:
> Krc, reikia, kad tam tikrais atvejais palaikytu surrounda. Baisingos
> kokybes nesitikiu, nes issirinkau Pyle PDIC66
> https://www.pyleaudio.com/sku/PDIC66 . Nujauciu, kad bus labai
> vidutiniskai, bet q acoustics neipirksiu, praktiskai 3x brangiau.
>
> Pas mane uz gkp lubu yra ~15cm erdves, o ranka galeciau prakrapstyti
> kazkiek vatos, taigi, galeciau gauti minimum ~20Litru erdves, o realiai
> visa laisva erdve tarp lubu ir gkp butu ne maziau kaip keli simtai
> litru. Tai va, vienas specas man aiskino, kad, DEMESIO: daug erdves
> [...]

demesio chebra, tiems, kurie tanke:
1. Nereikia patarimu, ka pirkt. Nuspresta. Butu daugiau pinigu, butu
perkamos lygiai tokio pat tipo, tik kito gamintojo. Vienas is pirmu
kriteriju, kad butu nromalios groteles, o jeigu nematot skirtumo -
nueikit (kojomis) i Lyra, AV projektus ar pan, pamatysit, kaip atrodo
normalios magnetines 2-3mm storio groteles ir tie baisuokliai kokius cia
rasot. Visaton cia netinka :)
2. Kiti klausimai nesvarstomi, tik tas, kuris uzduotas, kuri pakartosiu
kitais zodziais: kodel grupse buvo sakanciu, kad tokios kolonkes is
esmes negros gerai, nes nebus dezeje. O man vienas zmogus su audio
sistemu montavimo patirtim virs 20+ sake butent priesingai: jeigu imsi
tokias kolonkes, ir uz ju lubose paliksi daug erdves, tai jos gros
GERIAU, butent del sitos priezasties ir DAUG GERIAU, nei brangesnes
isorines. Kai parodziau Cabasse burbulus, tai pasake, kad tiek pinigu
jos nevertos, nes visa kaina uz korpusa, tokias dek TIK jeigu neturi
vietos lubose. Tipo qacoustics uz ~170EUR pora butu daug geriau.

Vat taip va.