Tema: Re: Dazniu juostos netolygumai
Autorius: tom598
Data: 2018-01-22 22:21:45
ir plius galima labai nesunkiai "persistengti" klijuojant sienas minkstais
tapetais, kabinant uzuolaidas, ar siaip "minkstinant" kambari baldais,
kilimais ir t.t. Tiesiog uzmust galime aukstus ir vidutinius. Tai kambarys
taps por duslus.
Man atrodo reiketu visad pradeti nuo bass trapsu (nes jie sugeria ne tik
zemus, bet ir vidutinius bei aukstus). O va tada ziuret ar kazko dar
truksta.
Nes priesingu atveju, jei pridesim aukstus ir vidutinius daznius sugerianciu
medziagu ir tik po to desim bass trapsus, tai reik turet omeny, kad auksti
ir vidutiniai susigers dar daugiau. Zodziu nebesunku pasidaro perspausti
stiuacija ir uzdusinti kambari :). O tada jau komplikuojasi viskas.