Tema: Re: Dazniu juostos netolygumai
Autorius: gediminas
Data: 2018-01-17 10:27:47
Va kodel ieskai subo. Pas mane kaip tik pikas ties 70Hz. Ir viskas
banguota. Per ausines tolygiai.

Kambarys rezonuoja. Staciakampis pati blogiausia kambario forma.
Dazniams kuriu bangos ilgis panasios eiles kaip kambario sienu
ismatavimai, neuderinsi su panelem, kiausiniu deklais ar kitais
minkstais dalykais. Tai skirta suvaldyt aukstus daznius. Zemiem reik
keist kambario forma su kietom medziagom. Kauno muzikinio teatro,
filharmonijos, VDU sales spek kodel gera akustika. Palygink saliu forma
su arenomis. Aisku yra ir kiti niuansai. Rezonansas megsta staciakampes
formas. Kazkada gyvenau trapecijos formos betoniniam kambary. Viskas
ziauriai gerai skambejo be jokiu spec DACu, kilimu, apmusalu ir t.t.
Veliau teko persikelt i normalu staciamkapi - nieks nebegroja. Idealu
butu "pasukt" viena kambario pertvara. Pora spintu kampu pastatyt. Ar
gipskartonio pertvara ikalt kreivai. Uz jos pridet ko nors minksto. Kad
ir drabuziu spinta irengt.

Dar gali zaist su koloneliu pastatymu. Jos neturetu stoveti idealiai
statmenai sienoms. Turi but istrauktos is kampu. Bandyciau pasukt visa
kolona-kolona-klausytojas trikampi keliolika laipsniu kambario sienu
atzvilgiu. Reik galvot kaip sklinda garsas, atsimusa ir kur grizta.
Blogai jei grizta i tapacia vieta, t.y. kolonele. Gamta nemegsta idealiu
formu.

Tas sinesweep puikus testavimo irankis tokiems darbams.