Tema: Re: Dazniu juostos netolygumai
Autorius: Icetom
Data: 2018-01-17 17:20:55
Nebūtinai. Mačiau praktiškai vieno žmogaus kambarį -svetainę name (nebuvo
ruošta kaip perklausos kambarys nuo iki). Panaudotas būtent to Vicoustic
sprendimas (man jis ir papasakojo apie jų minėtą projektavimo-įvertinimo
paslaugą ir pan.). Jei nebūtų pasakęs, net nepastebėčiau, kad ten žaista su
garsu patalpoje (taip gražiai viskas integravosi į interjerą, kad net
nepastebi). Svetainė neatrodo kaip studija, ir garsas maloniai skamba.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p3nhg8$9lo$1@trimpas.omnitel.net...

na mano kuklia nuomone, šokant į tokį lygį, tai čia reikia statant namą
daryt specialiai muzikos klausymui patalpą, tai tada kažkas gausis. Nes
pritempt kartonkės kambarį prie teisingos akustikos, tai čia kaip su
svarke iš vamzdžių virint raketą skrydžiui link Mėnulio.