Tema: Re: Ausiniu DAC+stiprintuvas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-05 23:03:39
va šitą pačiupk
https://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=5488674

tinka ausinių defektavimui. Ypač The  Blue ir In Any Tongue. Turi žemi
girdėtis aiškiai ir nelipt ant, ypač, vokalo. tai vat su UE700 jausmas
klausant beveik kaip Forum Cinemas. Vienu žodžiu, nuostabiai :). Klausau
per Creative SB1240. Ir turbūt reiks kažkaip susikauot ant SE535.....

Yra dar kažkoks BD relyzas, bet ten kažkas negerai su juo, neskamb visai.