Tema: Re: Ausiniu DAC+stiprintuvas
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-04 00:41:59
žiū, tai žadi turėt tą 1704? Pas man yra 1792 ir 1541.....būtų galima
palygint gal kaip nors :)

kad link varikliu, nelabai seniai važiavau su OM651, 125kW. žinai,
pizdon tie seni multilitriniai V6 kaip ta mažalitražkė važiuoja :)

1/4/2018 12:33 AM, CodeC rašė:
> On 2018.01.04 00:15, Dainiushas wrote:
>> tai dar TDA1540 yra! tas bene pirmas buvo? Tai jau toliau, tikrai nėra
>> kur :D
>>
>> na bet tikrai, ar per tuos 40 metų viskas tik blogyn ir blogyn?
> 
> nu cia panasiai kaip klaust, negi auto motorai vis blogyn ir blogyn?
> juk va kiek is vieno litro su dviem-trim turbo spaudzia! negi tie seni
> shudini v6-v8 multilitriniai gali but geriau? juk juos jau pries 40 metu
> dare :)
> siaip geriausiai yra klausyt. poto nemazai skaityt. jei negirdi - tai
> valio - reiskia tau viskas paprasciau ir pigiau. galima ir beneskaityt -
> negaist laiko. aisku turint galvoj, kiek kaip kurie glusi analfabetai
> sumoka uz absurdisko 'engineeringo' gaminius - dac keitiklio kainu
> skirtumas is emes yra (turetu buti) px. bet...
> bet taip jau rinka nusprende, kad precizinis tikras multibit keitiklis
> yra per didele prabanga, todel spaudziam is vieno arba dvieju bitu su
> didelio dazniu daugiau, nei trys turbo is vieno litro benzo. ir poto
> svaigstam apie audiofylija.
> 
>>
>> 1/4/2018 12:08 AM, CodeC rašė:
>>> nu, o poto sekantis step'as(ai): ad1865, tda1541, pcm1704... toliau nera
>>> kur kolkas
>>
>