Tema: Re: Ausiniu DAC+stiprintuvas
Autorius: CodeC
Data: 2018-01-04 00:47:44
On 2018.01.04 00:41, Dainiushas wrote:
> žiū, tai žadi turėt tą 1704? Pas man yra 1792 ir 1541.....būtų galima
> palygint gal kaip nors :)

nzn ar zadu. is esmes del to, kad niekur nerandu jokios realios
garantijos, kad tai genuine daiktas. vienintelis 99% kelias - pirkt sena
devaisa su tuo keitikliu inside. kaina - kostmosas. ir vistiek lieka tas
1%... o tikra 1704 esu klauses. nu realiai - kitas kosmosas.
kazkaip paskutiniu metu idomiau zaisti su gitaros pickupais/efektais ir
ieskot artimesnio skambesnio pvz sitam:
https://www.youtube.com/watch?v=t5ZxrgEWtnE