Tema: Re: Žinau kad apÅ
Autorius: news
Data: 2015-09-06 09:13:21
On 04/09/15 11:00, spakainas wrote:
> Tik ne entry levelio, pamiršai paminėt ;] nes bent jau maniškis tai bugų
> kalnas, softo updeitų kažkaip nematyt.

o man kazkaip prilipo tas denon'as. Mano jbl e80 komplekta be subo
paveza, galingumo netruksta. Bugu nerandu, nors specialiai ir neieskau.
Naudoju kaip home cinema receiveri, gerai kramto visus formatus.
Odisejaus funkcijos tikrai veikia ir daro tai ka zada.

Dar anksciau naudojau kaip DLNA grotuva su minidlna serveriu kompe,
kartais AirPlay. Vaikai klauso CD grotuva pajungta per coaxial arba
zaidzia xbox. O daugiausia tai klausau internetines radijos. Labai
patinka, kad uztenka paspausti viena knopke distanciniam - denonas
atsibunda, prisijungia ir groja.

Jau 3 metai, patenkintas pirkiniu.

Tai uz sita rekomendacija IceTomui didelis pliusas, skirtingai nuo
Panasonic plazmos kuria as iskenciau ne daugiau 3 menesiu. Gerai, kad
nors neskausmingai atsikraciau del tuo metu sukelto plazminio aziotazo.