Tema: Re: Žinau kad apÅ
Autorius: eMJei
Data: 2015-09-04 14:20:09
matai, jei kaina žiūrėt biški didesnę, tai tada aš iškart imu garantuotą
reikalą, t.y. Graham Slee Solo. Juolab kai toksai parduodamas
skelbimuose iš man žinomo žmogaus. Graham tai yra kažkas kas atrodo
neypatingai, bet skamba nepakartojamai.

bet žinau, kad ausinių stiprintuvai toks segmentas kur visai įmanoma kad
kažkas nebrangaus, iki 50 usd, gali skambėti pusė velnio. t.y. juose
mažos, nebrangios detalės (nėra didelių brangių kondikų , trafų ir pan),
o didžiają dalį darbo nudirba kokia viena gudri mikroschema:)

Tik vat kad nebraidant reikia patarimo, į ka žiūrėt, ar pagal
mikroschemą, ar pagal schemą (būna net vardais jos vadinamos) ir pan.

ebay -> headphone amplifier (<50 USD)