Tema: Re: Žinau kad apÅ
Autorius: CodeC
Data: 2015-09-04 18:31:21
yra:
http://www.eeweb.com/blog/extreme_circuits/studio-series-stereo-headphone-amplifier

niekaip neuztenka laiko sukist i korpusa grazu. viskas stalciuose guli
ir siuo metu laukia, kol remontai baigsis.

ant sitos schemos pridaryta galybe 'brandiniu' produktu ir poto dar ju
'klonu' :). kainos skiriasi kartais, o visi tas pats copy-paste. visi
groja vienodai gerai, jeigu konstruktorius ne kreivarankis.