Tema: Re: ac/dc replica
Autorius: CodeC
Data: 2015-07-12 22:35:32
On 2015.07.11 09:32, Gediminas wrote:
> Nu aisku saskambiai. Bet manau cia skonio reikalas, kas saskambius

nu cia gali buti tik mano nuomone, bet saskambiai ir yra muzika,
tiksliau jos portretas, pagal kuri ji atpazystama, megiama, kartojama,
kopijuojama. kitu zmoniu, kitu laiku, kitais instrumentais, kita kalbam
kitais tekstais. kas yra cover'is? :)

> klauso, kas iraso kokybe, kas DACo kokybe, kas kambario, o kai kas
> klauso tiesiog muzikos. Dar daug kas klauso tiesiog tekstus.

nu as tai +-viska klausau, negaliu klausyt shudo per gera technika,
negaliu klausyt geros muzikos per shudina technika. kvaili, banalus,
buki tekstai irgi uzknisa. bet nebutina dainuot apie globalias problemas
ir kurti depresucha, kad tekstai butu geri. man ac/dc tekstai patinka.
nes jie uzveda :) have a drink on me :)

> Butum is kart parases apie saskambius, gal ir verta butu atidziai visus
> tutorialus klausyt. Pries tai aisku gerai AC/DC muzikos paklausius.

verta ir dabar, nu su salyga aisku, jei ac/dc patinka.