Tema: Re: ac/dc replica
Autorius: CodeC
Data: 2015-07-11 00:46:43
nu is tikro, tai ne tokio pobudzio atsakymo tikejausi.
as situo savo susizavejimu nesiekiau palyginimo ir pasimatavimo su
kitais pasaulinio garso atlikejais. tipo kas geresnis.
kam tu angus'a lygini su gilmoru?
ka atsakyt i klausima, 'kame cia wau', is tikro net nzn.
gal tame, kad hit'us pagrinde jais daro isimintini saskambiai.
kuriu atkartoti bent pakenciamai, deja, nelabai kam yra pavyke.
cia jeigu apie ac/dc. tu paklausyk tuos tutorial, poto pagalvok apie
tai, ka ten demonstruoja ir ka pasakoja. gali 3 akordus sugrot vienaip,
treciaip ir dar kazkelintakartakaip. bet tai nebus ac/dc. ne vien
shaffer replica'oj ten esme. tas bicas visa savo gyvenima paskyre tam,
kad sugrotu taip, kaip angus'as.
kam cia ta palyginima su pink'ais kisi, totaliai nesupratau. pink'ai
apskritai pirmoj vietoj isimintini del klavisu ir vokalo, ne del gitaros
(kas beje jokiu budu nepaneigia jos partiju grozio). bet vis del to yra
tas pirmas hit'o paveikslas, kuri bendraja prasme sudaro saskambiai.
juos idealiai atkartoti ir yra menas. jeigu atvirai, as isgirdes pinku
solo gitaros partija, gal koki viena kurini atskirciau kas yra kas.
visiem kitiem reik klavisu ir solo. skirtingai nei ac/dc.
technisku ir super geru gitaristu as ir pats zinau ir megstu daug.
bet kam apie visus is karto ir kam vienus lygint su kitais?
tai, kad iki knopflerio technikos ir subtilybiu apskritai visiems toli
ir asmeniskai nezinau geriau grojusio ir grojancio, tai stogo nurovimo
man asmeniskai nesumazina, isgirdus, kaip kazkas idealiai sugroja
angus'o partija.
o stoga rauna: pats hit'as, kuris toks jau yra n desimciu metu, ir
zinojimas, kad kazkas tokiu lygiu ji sugebejo sugroti, pasventes savo
gyvenima tam.
11 metu vaikas ir gilmoro partija, tai sorry, bet imho smarkiai ne i tema.