Tema: Re: ac/dc replica
Autorius: CodeC
Data: 2015-07-11 01:09:22
On 2015.07.11 00:54, EDWARD wrote:
> AC/DC yra tokie ir TASKAS! :)

nu.

> Ner prasmes bandyt perspjaut ar dar kazkaip apgrot... :)
> Cia tik kompleksuotiems pridurkams mirtinas poreikis matyt toks
> atsiranda, si ta pabrazdinus gitara, apdet savo "meistra"... :)

bet jau gailiuosi kad cia parasiau apie tai :)
jeigu ka, tai niekas ten nabando nieko perspjauti ir apdet.
gavo is ac/dc visas instrumentu partijas, sugrojo savo gitaros partijos
versija. sumasterino atgal. tu nezinodamas 1000x klausytum ir galvotum,
kad originalas. yra ir nemasterintos versijos, atskiros partijos,
tutorial. tik gaila, kad rasot pirmiau nei isigilinat ir gal net
nepaklausot.
'si ta' pabandzius - nehujovai taip, pabande taip kokius 20-30 metu ir
gavosi.