Tema: Re: sub,as
Autorius: rr
Data: 2015-04-20 13:42:03
On 2015.04.20 07:51, Vidas Makauskas wrote:
> Bet turesiu problema su video. O kaip man ja spresti, turint grotuva, TV
> ir stiprintuva? Na negi jums namu kinas nieko nereiskia?

Pas mane setup-as toks - receiveris
http://www.amazon.de/Marantz-NR1504-Slim-line-AV-Receiver-Netzwerk/dp/B00CA31KUO

Jis reikalingas kaip dolby šmolby dekoderis, interneto radijas, spotify
ir hdmi hub-as. Jis buvo pasirinktas su mintim, kad turi front kolonėlių
preoutus ir bus galima pajungt normalų stereo stiprą.

Stereo stipras papuolė puikus - nakamichi TA-3E su STASIS architektūros
stiprintuvu (highly recommended!):
http://www.hifiengine.com/files/images/Nakamichi%20SR-3E.preview.jpg

Toliau monitor audio bx-6 pora. Viskas valdoma su marantzo stiprintuvu.

Sumoj už stiprintuvus ~550 Eur. Kol klausiau vien marantz, maniau, kad
centrinė kolonkė būtina ir kažkokį gaidį tannoy nupirkau, nes dialogai
nesigirdėdavo. Dabar jinai dulka be darbo, nes stipriakas, kitaip nei
receiveris, duoda GARSĄ, kuris džiugina, o ne varginantį triukšmą.

P.S. Ieškojau receiverio visai be stiprintuvo, ale pigiausia ką radau,
tai šis marantzas, kai pasikeis garso ar jungčių standartai bus negaila
pakeist.