Tema: Re: sub,as
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-20 07:51:28
2015-04-20 07:37, Tomas rašė:
> Vidai, tu tikrai nesupratai kad cia kalba tik apie stiprintuva, ar
> tiesiog toliau specialiai issidirbineji is tu, kurie dar tau nori
> patarti? :)

Kaip ir nerasau taip, kad kas nors isizeistu. Siuo metu turiu resyveri,
kuri sunus is manes nori perpirkti uz sumoketa kaina, kad isigyciau ka
tik noriu. Ir turiu 5.1 Tannoy v4i komplekta, kuris man lieka. Jeigu
isigysiu stiprintuva tai 8 omu koloneles sulygiagretinsiu ir turesiu
stereo is 4 koloneliu.

Bet turesiu problema su video. O kaip man ja spresti, turint grotuva, TV
ir stiprintuva? Na negi jums namu kinas nieko nereiskia?