Tema: Re: sub,as
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-17 13:52:33
2015-04-17 13:42, rr rašė:

> Vidai, dar kartą - su geru stipriaku būtų px tie tavo subai ir
> supenkiagubinti garsiakalbiai. Nes aš irgi vargau, maniau, kambarys
> chujovos konfigūracijos ir nieko čia kitaip nebus, niekas to nepakeis.
> Pasirodo, stiprintuvų būna gerų...

O kodel jie geri? Turiu itarima, kad lempinia bent su vienu nuliu po
kablelio iskraipymu arta puslaidininkiu su dviem nuliais po kablelio.
Brangu. O tokiu resyveriou resyveriu ar buna? Maniski rokui reikia
klausyti puses galingumu. Arba daryti kaskadus. Siuo atveju pirktyi ne
viena Yamaha uz 1,800 litu, o dvi po 700 litu. Nezinau. Cia apie
kaskadus niekas nera girdejes.

Beje, pries 40 metu buvo toks patefonas Radiotechnika-101, berods. Tai
pakeiciau galinius tranzistorius KT805 i KT808 ir man jis taip
uzskambejo... Bet, itariu, kad iskraipymu procentas nuo to nepakito.