Tema: Re: Ar svarbus Stereo sistemos koloneliu laidu ilgio vienodumas?
Autorius: Inco
Data: 2015-02-06 06:01:05
Sveiki,
Mums taip pat aktualu dėl laido ilgio, bet pas mus yra paprasčiausiai ofisas
~30kv.m. (kvadratas) ir Logitech  5.1 kolonėlės.
Kadangi kompiuteris stovi viename kampe, tai vienai kolonėlei gaunasi
trumpas laidas o kitoms ilgas (tolimiausiai net ~15m)
Išbandėme paprastą laidą kurį tik radome (tikrai buvo plonas) gaunasi ~35
omus ir garsas tolimiausiai kolonėlei lyginant su artimiausią labai tylus.
Patarkite koks laidas turi mažiausią varžą tinka ir "senukuose" :), kitom
kolonėlėm naudoti tokio pat ilgio laidą?
(galima bus "suvynioti chaotiškai")

p.s. tikrai nenorime investuoti didelius pinigus laidui, norime ofise šiokio
tokio muzikinio fono ir tiek...
ačiū

"locked"  parašė naujienų news:m8nkf3$rqk$1@trimpas.omnitel.net...

bent teoriskai supranti, apie kokios eiles velinima eina kalba? :) betkuriuo
atveju technikos lygis cia nesuteiks galimybes kazka pajausti, tad aklai
primetineti sitos netikru audiofilu baisiausiai megstamos taisykles apie
technikos lygi cia negalima. tarpusavio kanalu garso velinimas irasu
studijose del ivairiu dalyku plaukioja milijonus kartu stipriau, bet tai
paprasciausiai nera kazkas tokio, kas butu suvokiama kaip kazkoks defektas
apskritai, net prie zymiai didesniu velavimu

nevertetu taip apsijuokineti jei nera supratimo, o tik kazkokia kolchozinio
lygio "nuojauta" uzpakalio pagalba, jog laido ilgis duoda uzlaikyma, net ir
primetant kazka apie technikos lygius, cia net teoriskai ne is tu atveju