Tema: Re: Ar svarbus Stereo sistemos koloneliu laidu ilgio vienodumas?
Autorius: locked
Data: 2015-01-09 06:12:19
bent teoriskai supranti, apie kokios eiles velinima eina kalba? :) betkuriuo
atveju technikos lygis cia nesuteiks galimybes kazka pajausti, tad aklai
primetineti sitos netikru audiofilu baisiausiai megstamos taisykles apie
technikos lygi cia negalima. tarpusavio kanalu garso velinimas irasu
studijose del ivairiu dalyku plaukioja milijonus kartu stipriau, bet tai
paprasciausiai nera kazkas tokio, kas butu suvokiama kaip kazkoks defektas
apskritai, net prie zymiai didesniu velavimu

nevertetu taip apsijuokineti jei nera supratimo, o tik kazkokia kolchozinio
lygio "nuojauta" uzpakalio pagalba, jog laido ilgis duoda uzlaikyma, net ir
primetant kazka apie technikos lygius, cia net teoriskai ne is tu atveju