Tema: Re: Ar svarbus Stereo sistemos koloneliu laidu ilgio vienodumas?
Autorius: Donatas
Data: 2015-01-08 16:31:32
sita modeli rinkausi nes labai norejau paprasto tiunerio vienoje dezeje, yra
dar ten visokiu su Ethernet sprendimu, bet man kazkaip uztenka dar siai
dienai LT radio sociu... gal pasikeis nuomone.

O yra sprendimas, kad butu ne tik resiveris , bet ir video grotuvas (USB,
ethernet) , noreciau gal net su kokiu Andoidu ar pan (jei fotikai net yra) ,
kad butu galima lanksciai atsinaujinti , butu galima groti, narsyti ,
ziureti net pvz torrent'us online (veiktu kazkas panasaus for Android pvz.:
http://acestream.org/)

Suprantu, kad aukstesnes klases turbut nerasiu , bet isvis yra tokiu daiktu
?

--
-------
Donatas