Tema: Re: Network Hi-Fi Mini System
Autorius: marimaras
Data: 2014-12-16 09:24:23
Apie stockines Onkyo kolonėles nieko nežinau - mano atveju, ebay pasitaikė
grotuvo ir kolonėlių komplektas iš parduotuvės vitrinos (ex display item),
tai kolonėlių pasirinkimo kaip ir neturėjau.
Kiek skaitinėjau pernai, Onkyo kolonėlių nepeikia labai, bet ir negiria. Čia
jau pačiam spręsti. Angliškuose puslapiuose labiau rekomenduoja jungt
didesnes kolonėles - Q Acoustics 2020i.
Dar vienas momentas į kurį reikėtų atkreipt dėmesį - kiek suprantu, Onkyo
jau nebegamina šio modelio, tai apie kažkokį palaikymą, programinės įrangos
tobulinimą kalbos nebėra.

Pateiktoje nuorodoje į Amazone baisiai jau brangus komplektas - praėjusiais
metais naujas Onkyo 755 grotuvas kainuodavo 249 svaro, Q acoustics 2010i -
apie 110 svarų, paieškojus, manau galima rast ir pigesnių variantų.
Už tokius pinigus (400 svaru) galimi visai kitokie deriniai, tiek pačio
grotuvo, tiek kolonėlių.

Ebay pažiūrėjus yra vienas kitas variantas, pvz.:
http://www.ebay.co.uk/itm/Onkyo-All-in-One-Networked-Micro-HiFi-System-CR-N755-/161520486998?pt=UK_Sound_Vision_HiFi_Separates_Systems_Combos&hash=item259b5f0a56
Naudotas - 169 svaro. Kolonėles pridėjęs (net ir naujas), gali sutilpt į
mažesnius pinigus. Bet čia jau kiekvieno asmeninis pasirinkimas

Dėl wifi - priklauso nuo wifi čipo, jis turi sutapt su naudojamu originaliam
Onkyo wifi modulyje, šiuo atveju Atheros AR9271. tlwn725n kaip suprantu
naudoja Realtek čipą, tai abejoju ar tiks. Geriausias informacinis
šaltinis - Onkyo wifi modulio puslapis ir pirkėjų atsiliepimai, pvz.
amazon.com:
http://www.amazon.com/Onkyo-UWF-1-Wireless-LAN-Adapter/dp/B004WR125O#customerReviews
Ten galima paskaitinėt, kam koks adapteris tiko, saviškį aš irgi atkapsčiau
ten

Kaip suprantu Spotify premium reikia visuose Onkyo gaminiuose, kitų firmų
gaminiuose turbūt irgi.  Spotify man buvo vienas iš prioritetų renkantis
grotuvą, tai mano atveju premium kaina jau buvo įskaičiuota į eksploataciją
:) Jei klausysi savo turimą muziką, tai apie Spotify kalbėt nereikia, bet
čia vėlgi kiekvienas turi savąjį naudojimo scenarijų. Jei šeimoje yra
keletas naudojančių Spotify, galima pasinaudot Spotify family paslauga,
kažkiek atpinga.

"andrius"  wrote in message news:m6n3in$f0o$1@trimpas.omnitel.net...

Dekingas uz issamu review'a :) Daug kas tapo aisku.

Dar keli klausimai.

O ar  stockines Onkyo koloneles labai blogai, kad buvo pasirinktos
Qacoustics. Nes kaina tai beveik nesiskiria su kuriomis kolonelemis imti.
Dabar atsiverciau Amazon, tai irgi ziuriu sukomplektuota kartu su 2010i
http://www.amazon.co.uk/Onkyo-CR-N755-Acoustics-Speakers-Including/dp/B009W1HW3G/ref=sr_1_2?s=electronics&ie=UTF8&qid=1418659958&sr=1-2&keywords=CR-N755
Pirminiu variantu galvojau imti su stockinemis, visvien pirksiu internetu
tai nebus pasiklausyti ir palyginti, kurios groja geriau :).
Kazkaip galvoju, kad uzteks man tos kokybes, na jeigu labai jau nepatiks tai
galima bus pasikeisti tas koloneles.

O jam tinka visi wifi-usb, ar yra kazkoks sarasas? Pas mane wifi routeris
arti, tai manau papaktu ir tokio mazycio usb wifi
http://www.skytech.lt/tlwn725n-tplink-tlwn725n-150mbps-wireless-nano-usb-adapter-p-126840.html

Toliau del spotify, be premium acounto visai neveiks? Siaip siuo metu
spotify isvis nenaudoju, pabandziau, bet uzkniso reklamos, o 7 eur per men.
moket nekilo ranka..