Tema: Re: Network Hi-Fi Mini System
Autorius: andrius
Data: 2014-12-15 18:51:35
Dekingas uz issamu review'a :) Daug kas tapo aisku.

Dar keli klausimai.

O ar  stockines Onkyo koloneles labai blogai, kad buvo pasirinktos
Qacoustics. Nes kaina tai beveik nesiskiria su kuriomis kolonelemis imti.
Dabar atsiverciau Amazon, tai irgi ziuriu sukomplektuota kartu su 2010i
http://www.amazon.co.uk/Onkyo-CR-N755-Acoustics-Speakers-Including/dp/B009W1HW3G/ref=sr_1_2?s=electronics&ie=UTF8&qid=1418659958&sr=1-2&keywords=CR-N755
Pirminiu variantu galvojau imti su stockinemis, visvien pirksiu internetu
tai nebus pasiklausyti ir palyginti, kurios groja geriau :).
Kazkaip galvoju, kad uzteks man tos kokybes, na jeigu labai jau nepatiks tai
galima bus pasikeisti tas koloneles.

O jam tinka visi wifi-usb, ar yra kazkoks sarasas? Pas mane wifi routeris
arti, tai manau papaktu ir tokio mazycio usb wifi
http://www.skytech.lt/tlwn725n-tplink-tlwn725n-150mbps-wireless-nano-usb-adapter-p-126840.html

Toliau del spotify, be premium acounto visai neveiks? Siaip siuo metu
spotify isvis nenaudoju, pabandziau, bet uzkniso reklamos, o 7 eur per men.
moket nekilo ranka..