Tema: Re: Network Hi-Fi Mini System
Autorius: Icetom
Data: 2014-12-15 09:49:01
> Gal yra naudojanciu butent si ar panasius network music receiverius. Gal
> kanors galit rekomenduoti.

Rekomenduoju atkreipti dėmesį ir į Panasonic SC-PMX9DBEB modelį. Labai
neutralus, švarus, nepaskanintas garsas. Man priminė Dali, Tannoy kolonėlių
braižą.  Palaiko visokius Airplay, BT, DLNA. Turi USB. Neturi tik
internetinio radijo. Atkuria ne tik MP3, WAV (per DLNA) bet ir FLAC (visas
diskretizacijas iki pat 192 kHz ir 24 bitų gylio).
http://www.panasonic.com/lt/consumer/garsas/hi-fi/sc-pmx9dbeb.html

> Ziurejau ir kitu gamintoju, pvz denon CEOL piccolo

Apie Ceol kaip tik nesenai vienas žmogus skundėsi - minėjo problemas su
programine dalimi.