Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: eMJei
Data: 2014-09-13 22:53:16
problema matyt ta kad man (ir panasiems) sis testas menkavertis ir ne
chriena nereikalingas (mane domina sprendimai, pvz kuris patefonas yra
geriausias iki tam tikro kainu lygio x, i kuri butu verta pakeisti savo
patefona y, kad garso pagerejimas 2x pateisintu pinigu isleidima). Akli
Testai reikalingi JUMS TAMSTOS. Kuomet nera pirmo asmens iniciatyvos,
projektas visada sunkiai rutuliojasi.

Buvo vienas sviezias audiofilas gramofono forume, ji sportinis pyktis
gana greitai paeme, tai maitinimo kabelius teste ivardino 6/6 , netinka
rezultatas? ko dar norit?