Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: eMJei
Data: 2014-09-10 09:42:02
argumentuoti tikejimo galia - bent jau argumentas . Bet kad sis
argumentas butu svarus, mane neramina stai kas. Teorija svari ir
veikianti, kai tu tiki produktu (vaistu, piliule, veikimu t.t.), ir
NEGALI veikti kai netiki. Net ir kolega pravarde "durnius" (aka, Codec)
neturetu to neigti.

Tai stai audiofilijoje daiktas is testuojamuju kruveles, Tas kuriuo
labiausiai netiki, labiausiai negrazus, prasciausiai pagamintas, is ne
tokiu kokybisku medziagu, ir net pataupyta ant dazu (minti supratom)
daznai laimi testa ar pasirodo gerai, NES YRA VERTINAMAS PAGAL GARSA!
Kitaip sakant TIKEJIMO TEORIJA cia NUSTOJA VEIKTI. Jusu argumentai apie
si fenomena?

ps.: tai yra realus pavyzdys, savo sistemoje naudoju butent toki
tarpblokini kabeli apie kuri turejau prasciausiai isankstine nuomone,
kitaip sakant maziausiai "tikejau" bet kurio garsines savynes isverte
mane is fotelio tikraja zodzio prasme.