Tema: Re: Nepamirstant aklus testu temos...
Autorius: Sail
Data: 2014-09-10 16:33:02
Bet tai tu juk tiki, kad va tas kabelis kuris darbar prijungtas skamba
gerai? Taigi cia tas pats, kaip su ta piliule - tiki reiskia skamba.

Kitas klausimas - kodel tiket to konkretaus kabelio skambesiu pradejai?
Atsakymas tikriausiai tame, kad viena karta taip pasirode kad geriau, va ir
patikejai.

Neiveikia aklo testo todel, kad tiesiog skirtumo nesigirdi, arba, jei jau
taip nori - tavo klausa nera tikslus apratas, viena diena jis rodo vienaip,
kita diena kitaip.
Klausos sugebejimai tiesiog per daug kinta, kad pajusti tuos niekinius
skirtumus, kurie yra del kabeliu.

As kaip minejau, ta pati gerima gerdamas kas kiekviena cerka vis skirtingai
jauciu skoni, ir variacijos pakankamai dideles. Bet as neieskau skirtumu
gerime, as ju ieskau savo supratime.
Bet ar suprasi?
Jei buciau audiofilas, tai tureciau ieskot, kodel pvz antra cerka skanesne
uz pirma, gal kad antra isipylus taures sieneles jau buna slapios, o gal
stiklas turejo salycio su jezaus akmenim ir suvilgytas gerimu antrai cerkai
jau sutekia magisku savybiu. Arba dar bbz kas dar ko mokslas irodyt ir
pamatuot negali ir kas pasakys, kad taip negali buti?

O teisingas tsakymas paprastas - zmogaus fiziologija, ir ner ko kabinetis
prie gerimu :-)

Be to, yra dar toks momentas, tu negali jau logiskai galvot apie ta dalyka,
per daug investuota ir per skaudu bus pripazint, kad visa tai beveik veltui
(na gera aparatura yra gerai, todel beveik veltui).
Todel megaukis savo tikejimu ir tiek, ne kiekvienam tai duota.