Tema: Re: Masteringo skirtumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-16 21:43:15
On 2014.03.16 21:29, Dainiushas wrote:
> http://tinyurl.com/lsexbnr :D

aj tu vis apie sita. nu irgi ner blogas variantas gal :)
man tai koloneles jau apskritai senokai patapo antraeiliu dalyku.
jau labiau kitiems seimoj ju reik, nei man. mergos soka, reik garso,
ritmo, zemu kad butu :) o zemu realiai boomboxas 'daugiau' turi nei
saba'os mano :) tai vis reciau jas apskritai beijungiu. sansujai
apskritai rusy dulka... nebegaliu be ausiniu...
per daug netobulumu gaunasi su kolonelem. dauguma pagrindiniu net ne
aparaturos lygyje. nebematau prasmes ieskot slieku (kokybes niuansu) ant
asfalto. baigineju ausiniu stipriaka normalesni, po to gal dar DAC su
pcm1704 del idomumo pasidarysiu. nors ten kazko labai super naujo ir
'kito lygio' nebus...