Tema: Re: Masteringo skirtumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-16 00:20:50
On 2014.03.15 23:46, CodeC wrote:

> cia, kad nereiktu is akies 'matuot':
> http://dr.loudness-war.info/

p.s.
stai vat prasom atvirkscias pavyzdys, kuris demonstruoja, kad toli
visiem vinilam shudais plaukt iki cd, jei tik pastaraji naudoja teisingai:

vinyl: http://dr.loudness-war.info/album/view/55976
vs.
cd: http://dr.loudness-war.info/album/view/55277

pats asmeniskai esu klauses abu ripus. vinyl rip 24bit/192khz iskart
iskeliavo von.