Tema: Re: Masteringo skirtumai
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-16 11:24:17
On 2014.03.16 09:45, AS wrote:

> Palauk, nereikia draskyt maikes. Kur tu kreipi kalba? LP vs CD technines

taip, cia kalba as nukreipiau, nors ir nelabai smarkiai. atsiprasau.
tiesiog norejau duot pavyzdi, kaip reikia teisingai lyginti tai, ka tu
bandei lyginti.
maike draskai tu, imetes piesini ir padares isvada 'viskas aisku kokie
technikai cia pasisako'. kai tuo tarpu pats nelabai uz dailininka
techniskiau pasirodei.