Tema: Re: NAS
Autorius: Tomas
Data: 2013-12-02 21:37:13
na man reikia, kad esant isjungtam kompui per wireles Pioneer N-50 network
playeris galetu pasiimti kazkur esancius failus

"Tomas"  wrote in message news:l7in93$vk5$1@trimpas.omnitel.net...

per wlan galesiu failus is kompo i toki media playeri mesti?
dar idomu, ar mano Pioneer N-50 Dacas skaitys ta media playeri?

On 2013-12-02 17:01, Tomas wrote:
> 1. geriau butu du, bet is bedos (geresnes kainos), tiktu ir vienas.
> 2. *flac failu klausymui ir Blue Ray perziurai pagrinde, tai net nzn del
> greicio.
> 3. neribotas.
> 4. DLNA ir torrent.
> 5. kuo tylesnis.
> 6. wlan.

Gali juoktis, gali pykt, bet iš tavo surašytų reikalavimų darytina
išvada, jog tau NAS iš viso yra NEREIKALINGAS :] Tokius reikalavimus
pilnai atitinka Media player su vidiniu HDD. Pvz.:

http://www.mede8er.com/mede8er_product_med1000x3d.htm

http://www.mede8er.com/mede8er_product_med800x3d.htm

Abu ABSOLIUČIAI atitinka tavo reikalavimus ir yra bene geriausi savo
klasėje media grotuvai.