Tema: Re: NAS
Autorius: Bronco
Data: 2013-12-01 17:33:43
On 2013-12-01 13:26, Tomas wrote:
> parekomenduokit gera NAS.
> gali buti be hdd arba su, cia ne esme.
> naudojama butu su pioneer n-50 tinklo grotuvu pagrinde muzikai ir
> siektiek filmams

Net prie didžiausių norų kažką tau parekomenduoti, to padaryti nėra
galimybės, nes visiškai nenurodei jokių esminių kriterijų NAS'ui.
Pradžiai atsakyk į šituos klausimus:

1. Kiek turi tilpti HDD?;
2. ar reikalingas kuo didesnis greitis, ar tik kad veiktų?
3. koks biudžetas be HDD?
4. kokie NAS papildomi servisai aktualūs (DLNA, Torrent, FTP ir t.t. ir
pan.)?
5. tylos klausimas (stovės šalia lovos ar garaže)?
6. jungimo būdas (lan ar wlan)?

Nes kol šitų klausimų neatsakysi, tai gausi bile kokius patarimus, iš
serijos "aš turiu tokį ir anokį NAS, puikiai veikia, pirk ir tu".