Tema: Re: NAS
Autorius: Bronco
Data: 2013-12-02 00:01:34
On 2013-12-01 22:03, giedriusf wrote:
> Prisijungsiu prie klausimo. Reik wlan, hdd per usb, butinai hdmi fullhd,
> bendraasis garsas, triuksmas nesvarbu, svarbu kad ne android ( viena
> turejau, sugedo i siena nepataisomai). Gal kas naudoja asus kazkoki modeli?

Emmm... apie ką tu čia? Nepanašu, jog apie NAS šneki. NAS tai nėra media
grotuvas, NAS yra Network Attached Storage, todėl HDMI lizdai juose ir
spdif yra egzotika. Čia tau reikia pvz. HTPC susirinkti pačiam, tada jis
galės ir NAS funkcijas kaip bonusą atlikt, bet tai jau kita tema. Aišku,
gali pasiimt ką nors iš naujų QNAP, pvz.:

http://www.qnap.com/useng/index.php?lang=en-us&sn=862&c=355&sc=688&t=695&n=19640

Tik manau kaina nedžiugins :) Kaip NAS jis tikrai bus geras, o va kaip
media grotuvas, tai velnias žino. XBMC jis palaiko, todėl jei kaina
neišgąsdins, gali pats pasidomėt giliau. Tik man pati koncepcija
neaiški, kam reikia sukergti NAS su Media grotuvu, kai tie du daiktai
atskirai dažnai yra ir pigiau ir patogiau. eXtremer'is tokį NAS jau
bandė prieš kelis metus ir gavosi visiškas fiasko.