Tema: Re: ausinės į ausis
Autorius: ROOTS
Data: 2013-11-06 18:25:22
Tai tokie kaip tik ir maisosi labiausiai, bo kai pradeda sneket, pradeda I
sonus ziurinet nematanciomsi akimis, sustoja ir pan, multitaksingas nuo
blutufo neatsiranda, dazniausiai  tokie elgiasi lygiai taip pat kaip su
telefu prie ausies kalbedami, tik rankos nuleistos, bet isleika chatotiskas
sukinejimasis, linksejimas ir t.t.

"Kesha"  wrote in message news:l5cpgu$2va$1@trimpas.omnitel.net...

O man nejuokinga, kai vairuoja ir šneka telefoną prie ausies prisidėję,
nes dažniausiai tokie konkretų šūdą mala už vairo. O jei žmogui
patogiau su ausine vaikščioti po maximą ir turėti laisvas abi rankas,
tai nuo to man nei šilta nei šalta, tuo jis man nieko neįtakoja, net
atvirkščiai gal, eidamas nors neužklius, pamatys į ką gali
atsitrenkt...

---