Tema: Re: ausinės į ausis
Autorius: Kesha
Data: 2013-11-06 09:01:50
O man nejuokinga, kai vairuoja ir šneka telefoną prie ausies prisidėję,
nes dažniausiai tokie konkretų šūdą mala už vairo. O jei žmogui
patogiau su ausine vaikščioti po maximą ir turėti laisvas abi rankas,
tai nuo to man nei šilta nei šalta, tuo jis man nieko neįtakoja, net
atvirkščiai gal, eidamas nors neužklius, pamatys į ką gali
atsitrenkt...