Tema: Re: ausinės į ausis
Autorius: Kesha
Data: 2013-11-05 11:41:38
Nu jo, reiktų man kurčiojo ženklą klijuoti ant stiklo, nes ausys
paprastai užimtos būna ne aplinkos triukšmų klausymo :)
todėl tenka akim daugiau darbo :P nors ir jos multitaskingu užsiima :D
Ir dar vairą dažnai viena ranka laikau (kartais išvis tik vienu
pirštu), nes ilgai važiuojant laikyti be 10 dvi, tai dar greičiau
nupuščiau...
Jei jau sąžiningai, tai ir kiti irgi kažkaip pochui, svarbu man tik,
kad į avarijas nepakliūti, nes laiko labai gaila...