Tema: Re: tai audio gurmanu parodos atsiliepimai?
Autorius: eMJei
Data: 2013-10-21 23:42:30
kabeliai taro maitinimo laidu tikrai gali buti dideli, girdimi...
uztenka tik koki Lessloss vs "kompinis" palyginti, ir net drablio
uzmindytoms ausimis skirtumas girdesis.

klausimas ar skirtumas esminis, ar be jo gali gyventi. paekspermentaves
pasidariau isvada kad galima isties pasiskaninti garsa specialiai
atsirinkus maitinimo kabelius....bet man svarbiau buvo kad be itin
kokybisko matinimo laido isties galima toliau pakankamai ramiai
gyventi:) todel pardaviau brangiausia savo maitinimo kabeli ir perkeliau
lesas i kita, reikalingesni komponenta.

sistemoje vienas tikras specializuotas maitinimo kabelius beliko.

specialiai nekonkretizuoju kabeliu gamintoju ir ju kainu (iskyrus pvz su
lessloss :)