Tema: Re: tai audio gurmanu parodos atsiliepimai?
Autorius: Icetom
Data: 2013-10-21 12:14:54
> Teko apsilankyti parodoje, ir man tai sukele didziausia nuostaba: parodoje
> eksponuojama ir kalbama apie laidus,

O kur čia kas kalbėjo parodoje? Aš to visiškai nepastebėjau, gal praleidau.
Vieninteliai Audiokomponentai berods, buvo padėję lentelę, kad naudojami
ATLAS laidai.

>Be viso marketingo bullshito apie "akustiskai derancius stovus kolonelems"
>ir pan.

Ar tikrai? Garsiakalbiai tai juda korpuse. Vibracija tai turi kažkur
persiduoti... Visą tai būtų lengvai pamatuojama su mikrofonu - prieš ir po
(stovai ar kojelės).

> Vos viename kambaryje maciau kazka panasaus i savadarbius basstrapus
> kampuose, ir difuzorius uzmestus ant radiatoriu.

Čia turbūt apie Audiosolution kalbate. Dar, berods Soundservice, tikrai
naudoja difuzorius.