Tema: Re: tai audio gurmanu parodos atsiliepimai?
Autorius: robertas
Data: 2013-10-21 01:19:40
Teko apsilankyti parodoje, ir man tai sukele didziausia nuostaba:
parodoje eksponuojama ir kalbama apie laidus, kainuojancius tukstancius,
apie elektros sroves lygintuvus/korektorius ir t.t., ir pardavinejami
komplektai po 150 000 Lt, ir visai tai yra demonstruojama totaliai tam
nepritaikytose erdvese, kur kambariai baubia, rezonuoja kaip backos pro
visas puses. Apie kokius skambesio subtilumus ir zvaigzdziu metalo
laidus tada sneketi, kai girdisi ne muzika, o zemu dazniu uzvelti
baubimai? Tas labai nustebino.

Gal cia ne vietoje sita pastaba, bet keista matyti pardavinejamas 100K
eiles sistemas, ir pagaileta issinuomoti bent minimaliai medziagu uz
pora tukstanciu, kad tas sistemas deramai pristatyti. Be viso marketingo
bullshito apie "akustiskai derancius stovus kolonelems" ir pan.

Vos viename kambaryje maciau kazka panasaus i savadarbius basstrapus
kampuose, ir difuzorius uzmestus ant radiatoriu.