Tema: Re: kolonėlės
Autorius: CodeC
Data: 2013-05-05 00:57:35
On 2013.05.04 22:19, eMJei wrote:

> taigi visa tai atmetus, mes turim ka turim, kad 300 lt koloneles, ir
> skamba kaip 300 lt koloneles, na galbut kai kuriais atvejais kaip du
> kart ar net tris kartus brangesnes. bet tai viskas.

bet juk 'tai' - visai nieko sau 'tai' - ar ne? jei kazkas kainuoja 3x
pigiau, bet groja taip pat ar net geriau, tai...? as nieko daugiau
nepasakiau ir nenorejau pasakyt.

> jeigu tos saba butu tikrai tokios geros, manau jos stovetu pas mane ant
> stoveliu vietoje dabartiniu. bet nestovi. o lipti i shuda savo kojom ,
> t.y. pirkti tikrinti ir deti atgal i skelbimus nebesinori.

nu tai todel ir nestovi, nei tu ju klausei, nei klausysi. per pigios,
per senos, negali grot gi...

> neatmetu kad klystu, bet yra ir kitu budu deliotis audiosistema, nei
> iekoti aukso grudo, tarp kelis simtus kainuojancio shroto.

be abejo. pvz. pasiskaityt visokiu aistomu ir gramofonu 'review'.
beje, idomi logika. pirkt po 2-3 klt ir ieskot shude grudo yra ok, o
pirk po 2-3 simtus - jau ne. jei nepatiks saba uz 200 Lt tai tiesiog
vaikam atiduot gali. o aistomas va ir stumdys tas skarbonkes kol
'nuvertes' :) nors ir taip jau sociai 'minuse' :)