Tema: Re: kolonėlės
Autorius: CodeC
Data: 2013-05-04 21:05:34
On 2013.05.04 18:55, eMJei wrote:
> neiskenciau nuo tokiu nesamoningu komentaru, 1200 Lt su laidais yra
> kokiu 55 proc. nuolaida, t.y. labai labai patraukli kaina. O be to tie
> inkileliai, cia aukciau visoki sumesta "SABA ir co shrota po 400 lt"
> padetu toli toli...

aha ir as neiskenciau. nekalbant apie visai kito dydzio ir 'klases'
koloneles tokias kaip minetos sansui s-65, analogiskas philips, yamaha
ir dar keleta kitu patikrintu modeliu, kurios 'apgroja' ir zymiai
'krutesne aparatura' nei rx1, o kainuoja per puse ar net 3x pigiau. tai
elementarias SABA B3800 kurios kainuoja po 200-300 Lt lyginau salia
sustates ir su tom paciom rx1 ir dar su ne viena pora panasiu 'sedevru'.
nera ka lygint, absoliuciai.
toliau klausykit kaina, ausis turintiems nuo to tik geriau.

> Siaip apsisvietimui zr nuoroda:
>
> http://www.ebay.co.uk/itm/MONITOR-AUDIO-RX1-SILVER-SPEAKERS-PAIR-USED-MINT-/251268093784?pt=UK_AudioVideoElectronics_HomeAudioHiFi_HiFiSpeakers&hash=item3a80bed758

kam man nuoroda. as jas gyvas klausiau ir ciupinejau. SHUDAS visiskas.
gal kokius 200 Lt galima butu duot, uz varda ir vaizda. o realiai tai
vietos lentynoj gaila, kuri verta zymiai geresniu variantu. jau
nekalbant kad su faziku nugaroj tai lentynines koloneles as is vis
nesuprantu ka reik rukyt kad projektuot ir tuo labiau pirkt.