Tema: Re: kolonėlės
Autorius: va
Data: 2013-03-17 17:50:31
Sherwood RD-6502 A/V resyveris, saltinis - radijas, skaitmenine TV.
Ne kazin kas, bet: pajungus GSP V70-2 situacija pasikeite is esmes. Ir net
su kazkokiom senobinem 10AC garsas buvo geresnis.
Todel ir sakau, kad tai daugiau nei keista. Reiks pamegint paziuret kas ten
viduj padaryta.
P.S. koloneles atsiustos is kazkurios tai parduotuves Maskvoje.