Tema: Re: Pioneer X-HM71 atsiliepimai
Autorius: psw
Data: 2013-05-02 16:59:45
Paprastai rašau apie tai, su kuo bent kažkiek susipažinęs, savom mintim,
o ne "iš lempos", kaip kaliega.
Nors "mano boba guminė ir vaikai gauruoti", bet naudojami stiprintuvai
sunkūs ir elektros daug ėda, tačiau tai netrukdo domėtis ir kitokiais,
juos lyginti ir pagirti, kai yra už ką.
Ai, pamiršau paminėti, mano televizorius plazminis - Pioneer, žmonės
šneka, kad geras. :))